Veel gestelde vragen.

Ja, dat is zeker mogelijk. Bestel het gewenste artikel en klik bij afrekenen op "ophalen". Reken het artikel af zonder verzendkosten en stuur ons voor de zekerheid een mail voor samenvoegen van de 2 bestellingen. (Meestal zien wij het ook wel)

Welke transporteurbedrijven gebruiken we  om te verzenden.?

De meeste pakketten DHL soms ook Post.nl.

Krijg ik ook spaarpunten op online bestelling?

Wij hebben ons eigen spaarsysteem in de winkel. Punten krijgt u niet bij de online bestellingen. Alleen als u de bestelling komt ophalen in de winkel. 
Het spaarsysteem is alleen geldig op woonaccessoires, uitgezonderd lampenkappen, lampenvoeten, wanddecoratie en actie- of sale artikelen.

Hoe snel krijg ik mijn pakket geleverd?

Wij versturen op dinsdag t/m vrijdag. Bestellingen voor 13.00 kunnen vaak nog dezelfde dag mee, mits het niet te druk is in de winkel.
Bel of mail ons anders even als er spoed bij is.

Bent u wel eens op zondag open?

Nee, sorry wij zijn niet op zondag geopend. In de maand december zijn wij wel een aantal zondagen geopend.

Do you accept orders from all 50 US states?

Yes and this is made with your own convenience in mind. By creating (or using) an account during the purchasing process you will have 3 things made so much easier for yourself:

  • - keeping track of your order's delivery status
  • - changing or canceling the order
  • - using your previous purchase history to become eligible for a Loyal Customer's discount
To Top